2 mai 2011

Tipic.


Alecsandra: ziii tuu
Alecsandra: nu exista dragoste
Gooooogle: la ce te referi ? /:)
Alecsandra: iubire nu exista
Alecsandra: decat atasare emotionala puternica
Alecsandra: si senzatia de a nu imparti cu altii
Gooooogle: serios ?
Gooooogle: exista si iubire ...
Alecsandra: nu cred in asa ceva ;)
Gooooogle: mai exista si oameni ...
Alecsandra: adica ?
Gooooogle: care pot sa iubeasca ...
Alecsandra: nu exista  :)
Alecsandra: sunt oameni prea emotivi 
Gooooogle: nu nu ... :|
Gooooogle: oameni care fac sacrificii fara a astepta ceva in schimb ... asta cred ca e iubire..
Alecsandra: nu este iubire ..
Alecsandra: aia care fac sacrificii fara sa primeasca ceva in schimb sunt idioti  :))
Gooooogle: mai ... :| sunt oameni ..
Alecsandra: nu sunt idioti ..
Gooooogle: animalele nu pot sa faca chestii deastea
Alecsandra: eu nu as suporta sa stiu ca imi place cineva.. renunt pt el la cv si eu in schimb nimic :-w
Gooooogle: nu e vorba de dragoste ...
Gooooogle: aia este .....cand esti indragostita ..cred  :-@
Gooooogle: adica cand tu il iubesti si el nu
Alecsandra: nu :)
Gooooogle: si daca nu il iubesti indeajuns de mult ...nu renunti la nimic :))
Alecsandra: nu este adevarat..
Gooooogle: ba da  :))
Alecsandra: am renuntat la destule pt unu si nimic
Gooooogle: pt ca il iubeai doar tu ...ca o fraiera nu :D era reciproc
Alecsandra: si deja m'am saturat..
Alecsandra: aia nu era iubire :-w
Alecsandra: nu exista asa ceva..
Gooooogle: vrei sa luam discutia de la inceput ?
Alecsandra: adica ?
Alecsandra: nu prea este nimic de luat de la inceput..
Alecsandra: faptul ca eu cred ca nu exista dragoste...
Alecsandra: cred ca ai inteles asta deja..
Gooooogle: dragoste si iubire...cred ca sunt doua cuvinte diferite :D
Alecsandra: iubire este ca si cum un "diminutiv" al cuvintelor .. a tine la cineva.. a fi atasat emotional de cineva.. a nu imparti cu nimeni pe acel cineva...
Alecsandra: eu ma refer ca dragoste in adevaratul sens al cuvantului
Alecsandra: iubire nu inseamna nimic ..
Gooooogle: nu mi-am pus problema pana acum
Alecsandra: cand zici te iubesc.. este ca si cum ai spune imi place sa imi petrec timpul cu tine...
Alecsandra: sau .. sunt extrem de atasat de tine ..
Alecsandra: tin la tine ..
Alecsandra: dar nimic alt ceva..
Gooooogle: ura =taiat iubire
Gooooogle: iar iubire > indiferenta
Alecsandra: cum poate fii iubirea mai mare ca indiferenta cand nu au nici o legatura una cu alta ?
Gooooogle: :-@
Alecsandra: te'am bagat si pe tine in ceata ?
....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu