25 decembrie 2010

Craciunul 2010

             Crăciunul meu din 2010 ? Să o lăsăm aşa. Bine doar câteva detalii.. împodobirea bradului pe ritm de Meteora gen Linkin Park...pregătirile interminabile de la bucătărie pe care nu pot să spun că nu mi-au plăcut şi certurile cu mama pe care le-am adorat. Ziua de Crăciun? .. Pei miştourile făcute cu tata de retardaţii de la televizor...mesele pline impreună cu familia...somnul de după-masă...si singură seara... nu merge chiar aşa... ai mei plecaţi la botez şi eu cu Ioio dând shot-uri cu vişinată fiartă...da.. vişinată fiartă cu portocală ... mai rău de atât nu se putea...si cum se dau shot-urile?.. cu cani .... NORMAL!!!! Si ce se face cu portocala dupa?.. se suge normal :)) .. pana iese toata vişinata. Totusi ei ii vine pofta de carnati... vrea naturali... deci singurul disponibil este Patrocle.. deci .. >:) ... si ne foarte bine dispunem amandoua, dupa cateva PAHAREEE!!! Cine mai crede ca ne poate opri dupa ce cheful vine din ce in mai grav?!? De ce vişinată? De ce fiarta? Paaai...hai sa fierbem vin, de unde dracu vin? Vin alb?...Neaaah...si gasim, tuica am crezut noi ca e...dar nuuu...era vişinată...vişinata se fierbe? Cui dracu ii mai pasa? Adu Yoyo portocale...NU le baga cu totu' ma...A bine, le sugem dupa =))) Minunat Craciun cand bei vişinata fiarta pana iti iese pe nas. Si cum dracu sa dai shot de vişinată fiarta? Pai o racesti instant =)).. This is it !
p.s. Magic Craciun cand freci portocala pana iese vişinata! Hallelujah !!!!!
P.s.s.jumatate din text este scris de mine jumatate de ioio...
P.s.s.s Rux te iubesc oricum esti proasta daca te consumi asa din orice >:d< Rihanna mea..
P.s.s.s.s Craciunul nu mai este de mult ca in vise pt noi , doar cand prindem visele...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu