15 ianuarie 2011

Confuzie !??

                   De ce sunt aşa cum sunt? De ce vreau schimbare şi în acelaş timp îmi este greu să o accept? Sunt atâtea persoane care mă cunosc dar eu nu mă cunosc aşa cum trebuie. Ar fi atât de lame să o numesc criză adoleşcentină.

                 Sunt atâtea lagune, sentimente, dorinţe, informaţii şi persoane cărora nu le pot da o reacţie potrivită. Mă boschetăresc, vagabontez când am ocazia şi cu cine am ocazia dar parcă nu este tot ceea ce vreau, ceea ce îmi trebuie, nu îmi este de ajuns. Am prieteni care ţin la mine dar parcă nu îmi este de ajuns :)).

                 Sunt chiar atât de perfecţionistă? Am nevoie de elan când este grav dar oare este cazul să cer ajutorul prietenilor mereu? Materialistă, leneşă, boschetară, ameţită, tâmpită.. sunt atâtea lucruri dar oare chiar mă regăsesc în ele ? Am să mai fiu aşa şi peste ceva timp ? O să mi se accepte aceste mofturi şi mai târziu ?

                Chiar am fost ţinută'n puf  :)) ? Pentru că eu chiar nu mă consider aşa. Clar anul 2011 o să fie un an plin de vicii, schimbări, dezvoltare psihică. O să devin probabil mai independentă şi poate şi mai inabordabilă pe plan sentimental.Chiar sufăr de nebagare'n seamă :)) :-" ???

Un comentariu:

  1. anul 2011...nu trebuie sa fie plin de vicii..asta chiar nu..:))...=))..de schimbari poate DA..:*

    RăspundețiȘtergere