2 februarie 2010

As vrea !

As vrea ...
As vrea sa pot spune mereu ce am pe suflet,
As vrea sa stiu mereu ceea ce vreau,
As vrea ca toate lucrurile rele din viata mea sa isi diminueze durerea,
As vrea ca persoanele care ma urasc sa am iubeasca,
As vrea sa pot sa imi mentin mereu zambetul pe buze ,
As vrea ca prieteni sa imi fie in tot deauna aproape ,
As vrea ca timpul sa se opreasca in loc cand sunt cu cei dragi,
As vrea ca starea de betie sa dureze mai mult,
As vrea ca toti oameni sa aiba viata vesnica pe pamant,
As vrea ca dragostea mea pentru o anumita persoana sa nu se stinga nici o data,
As vrea ca toate persoanele din jurul meu sa joace dupa jocul meu ,
As vrea ca vremea sa nu mai fie rea cu noi ,
As vrea ca buzele mele sa ramana mereu catifelate,
As vrea ca mirosul ce cherry&mocha din mainile mele sa nu dispara nici o data,
As vrea ca gustul clatitelor facute de bunica mea sa dureze o vesnicie,
As vrea ca in toate baltile in care am sarit pana acum sa creasca cate o floare,
As vrea ca toate desenele mele sa devina realitate,
As vrea sa uit ce inseamna cuvantul cosmar,
As vrea ca frigiderul meu sa fie plin cu ciocolata si caramele,
As vrea ca toata lumea sa fie la fel de zambitoare ca si mine,
As vrea ca tot ceea ce as vrea sa se implineasca :x !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu